.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور مجوز حرفه ای سرخابی ها در گرو حل مشکل مالکیت مشترک
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند.
صدور مجوز حرفه ای سرخابی ها در گرو حل مشکل مالکیت مشترک

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما شرایط اخذ مجوز حرفه ای پرسپولیس و استقلال گفت: بسیاری از مشکلات حل شده، اکثر بدهی ها تسویه شده مدارکش را فرستادند اتفاقات خوب است، اما اتفاقات بد هم بوده، پی در پی دنبال این بودیم بحث مالکیت تعیین تکلیف نشده به رغم اینکه هر دو باشگاه در فرابورس عرضه شده اند. خریداری برای این دو باشگاه متاسفانه پیدا نشده است. این بدترین خبر ممکن است.

 

او ادامه داد: تعیین تکلیف مالکیت تا بیست فروردین فرصت داشت که امروز بود. حدس می زدیم این موضوع حل نشود سه هفته پیش با ای اف سی مکاتبات کردیم. خواستیم به فوتبال ایران فرصت بدهند، اما من احساس خطر می کنم به همه مسئولان می گویم که اگر ۱۰ خرداد این باشگاهها مجوز نگرفتند، کاری از دستشان برمی آید الان انجام بدهند. وزارت ورزش تمام تلاشش را کرده که این موضوع را حل کند اما فکر می کنم این موضوع باید بالاتر از وزارت ورزش ورود کنند. دوستان خصوصی سازی بیاند. اگر مشکل مالکیت حل نشود این دو باشگاه نمی توانند مجوز بگیرند.

 

زارعی بیان کرد: فدراسیون یا نباید مجوز بدهد یا مجوز بدهد ای اف سی باطل کند. یا هر دو باشگاه حذف می شوند. با هدف پویایی و نشاط فرمت جدید از سال آینده شروع می شود در لیگ نخبگان و فقط جوایز بیست میلیون دلار است. چرا این موضوع نباید حل شود. خداراشکر همه چیز مملکت خوب است و به ورزش که می رسد که انگار مشکل وجود دارد! هرکدام از دوستان می توانند کاری کنند الان وقتش است. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش کاری نمی توانند انجام بدهند.

 

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت:  ما جنگی را شروع کردیم که جنگ خودمان با خودمان است و بازنده هم خودمان هستیم. نمی دانم چکار می شود کرد. من تکلیفم روشن است. اگر دو باشگاه مالکیتشان درست نشود من استعفا می دهم. نمی خواهم روبروی هواداران و مردم قرار بگیرم و این مسئولان باید تکلیف را روشن کنند. چیزی بیش از این به ذهنم نمی رسد. مساله کاملا جدی است. امسال سالی است که با قول و قرار و اینها حل نمی شود. امسال برای اولین بار علاوه اینکه مالکیت در مجوز آمده در آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ نخبگان آمده که اگر دو تیم مالکیت مشترک داشته باشند نمیتوانند شرکت کنند.

 

او گفت: آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان  شخصا پیگیر این موضوع بوده است، اما با تمام این تلاشها به نظر می رسد این موضوع از وزارت ورزش خارج است. وزارت ورزش در این مساله دخالتی ندارد. چرا باید این مسایل بوجود بیاید را متوجه نمی شوم؟ آیا بانکهای ما بنگاه داری نمی کنند؟ فقط استقلال و پرسپولیس بنگاه هستند؟

 

زارعی خاطرنشان کرد: برای این حل مشکل حداقل ۸۱ درصد سهام یکی از این باشگاهها به غیر از دولت واگذار شود. بسیاری از دوستان رسانه ای تماس گرفتند از لحاظ پروتکل نباید حرف می زدم. امشب هم خارج از پروتکل کنفدراسیون دارم صحبت می کنم، اما انقدر این موضوع مهم است که من پروتکل را نادیده گرفتم. ۸۱ درصد از سهام یکی از این باشگاهها باید عرضه و به غیر از دولت واگذار شود، اما کاری از دست من برنمی آید و فقط می توانم دعا کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.